
Bij aanschaf van een MediaStax SmartTV box is de service erop inbegrepen. Heb je een vraag of verzoek over het gebruik? Neem contact op! Ik zal binnen een dag je verzoek voorzien van antwoord. Neem ook contact op als de box niet goed werkt. Ik garandeer dat je weer snel films en series kan kijken met de box.
Veelgestelde support vragen
Allereerst een algemene waarschuwing over wat niet te doen.
Algemeen:
- Ik heb een MediaStax SmartTV box met een verouderde versie van Kodi en verzameling add-ons, hoe kan ik deze upgraden?
- De box geeft foutmeldingen en de tijd staat op 01:00 en de datum staat op 1970, wat nu?
- Ik heb geen MediaStax SmartTV box maar wel een support verzoek
Support vragen die betrekking hebben op het aansluiten van de box:
- Hoe sluit ik de box aan op mijn Wifi?
- Het beeld past niet helemaal op mijn TV, waar kan ik dit weer goed instellen?
- Ik krijg helemaal geen of flikkerend beeld op mijn TV. Hoe kan ik dit fixen?
- Hoe zorg ik ervoor dat het geluid van de box via mijn versterker gaat?
- Hoe programmeer ik de knoppen op de afstandsbediening zodat ik mijn TV er ook mee kan bedienen (aan/uit, HDMI bron kiezen, volume aanpassen)?
Vragen over instellingen:
- Hoe zet ik films en series in mijn favorieten / persoonlijke bibliotheek? Zodat ik niet niet steeds hoef te zoeken.
- Hoe verwijder ik series en films uit mijn persoonlijke bibliotheek?
- Hoe kan ik mijn eigen verzameling videos bekijken op de box?
- Alle add-ons en instellingen zijn verdwenen en de achtergrond is nu blauw met bubbels, wat nu?
- OpenSubtitles.org meldt dat ik moet inloggen. Wat moet ik doen?
- De ondertitels lopen niet goed, zijn fout of kunnen niet gevonden worden, wat kan ik doen?
Problemen met streamen:
- De video stream houdt ermee op en hij gaat vaak bufferen, wat nu?
- Ik heb traag internet maar wil wel de box gebruiken, wat kan ik doen?
- Er wil er helemaal niets meer streamen, ongeacht welke film, TV serie of Addon ik gebruik, wat kan ik doen?
- Ik krijg een melding dat ik een Xvid Codec moet installeren, wat is er aan de hand?
- Ik krijg continu de melding Cache full als ik probeer te streamen, hoe kan ik dit fixen?
Support vragen over add-ons:
- Seren vind geen streams meer vanuit het Featured menu, hoe los ik dit op?
- Seren komt met steeds met een pop-up, hoe krijg ik dit weg?
- Hoe kan ik een add-on verwijderen?
Support rondom opstarten:
- De box reageert niet vlot na het opstarten, ik kan niet direct een film of serie kijken
- De box is vastgelopen en start niet meer op
- De box zegt na het opstarten dat er geen verbinding is met de update server
Staat je vraag en natuurlijk het antwoord er niet bij neem dan direct contact hieronder:
Beste heer,
Mijn vraag is; kan ook 3d films via een adon van kodi op tv kijken??
Heb een phillips 3d tv met brillen. Zo ja welke adon raad je aan??
Mvg wouter
Wouter,
3D films zijn te vinden onder de addon Phoenix. Dit is de vervanger van MashUp. Deze addon wordt op boxen vanaf maart 2015 meegeleverd. Deze addon staat dan in het Video hoofdmenu scherm. 3D films zijn dan de vinden onder het TNPB icoon. Zie voor meer details: http://mediastax.nl/2015/09/06/3d-films-kijken-met-de-box/